הכח וגודל ההשפעה של מובילי דעה,
מפורסמים ומיקרו-משפיענים עם מגוון אפשרויות פרסום
וחשיפת תוכן העסק במספר ערוצים כמו פיד, סטורי והטלוויזיה של אינסטגרם,הופכת את Instagram למקום המושלם עבור עסקים לבניית המותגים שלהם. עבור כמה מותגים גדולים וקטנים, זה אומר שכל אסטרטגיית הפרסום
משתנה מקצה לקצה ובמקום לפרסם במספר פלטפורמות שונות במקביל
הם בוחרים באסטרטגיה שאנו בג’וני מכנים “Instagram-first”.כדי לעשות שימוש נבון יותר בתקציב הפרסום, וכן להגיע להתאמה טובה יותר
מבחינה תדמיתית עבור המותגים הייחודיים שלהם, במיוחד בעסקים בתחומים
כמו אופנה, עיצוב, צילום ולייף סטייל.

אז כל הסיפור הזה של “קודם-כל אינסטגרם” נראה לך?
אם אסטרטגיה של Instagram-first מתאימה למותג שלךכיצד תוכל לנצל בדרך חכמה את הגישה לקהל היעד שלך ב-אינסטגרם?
ובעיקר איך להגדיל את ההכנסות מפרסום דיגיטלי נכון?
רעיונות יצירתיים יעזרו למותג שלך להיראות על ידי לקוחות חדשים מדי יום.
הנה לך כמה שיטות מגניבות באינסטגרם שעובדות לנו מדהים עם
מותגים גדולים ויכולות להקפיץ את
מחזור המכירות או עוצמת המיתוג של העסק שלך לשמיים!

אז מה העסק שלך יכול לעשות כדי לגרום לעוקבים לשתף
את הפוסטים בדף ולהפיץ את המסר שלך ללקוחות נוספים?

אל תראה כמו כולם – בחר עיצוב חזותי דומיננטי וסגנון המתאים לאופי העסק.
בין אם זה צבע ספציפי המופיע באופן כזה או אחר בכל הפוסטים
או סגנון צילום ואפילו טקסט ייחודי יכולים ליצור אחידות מיתוגית
ולגרום למשתמש באינסטגרם לזהות את העסק שלך גם מתמונה אחת בשבריר שנייה.
אם יש לך כבר לוגו ומיתוג זה יכול להיות פשוט יחסית –
רק לוקחים את הצבעים או הצורות החשובות ומתרגמים אותם לעיצוב דף האינסטגרם שלך.
במידה ואין לך לוגו ומיתוג כשלעצמו הליך זה יכול להיות ארוך ומורכב מאוד
כי הוא בנוי מהמון מאפיינים דומים שצריכים להתנקז למסר נורא מובן ומזוקק.

רוצה שהמותג שלך יפרוץ לשווקים חדשים?
חשוב טוב על ההיבט החזותי של המוצרים או השירותים המוצעים בדף האינסטגרם שלך.
לא כל מוצר או שירות יהיה כזה פוטוגני ורלוונטי לדף העסקי,
אבל יש דרכים להפוך כל מוצר ושירות למבוקש בכל תקופה ובכל מצב.
נסה לדמיין איך יראה המותג שלך אם תפסיק לצלם את המוצרים שלך
ותפסיק לכתוב על השירות שלך ובמקום זאת תתחיל לתרגם את המוצר
ולמכור השירות בתצורת לייף-סטייל.מה שנקרא “למכור חוויה”, זאת בדיוק הדרך הנכונה ביותר
לנהל את מערכת היחסים בין המותג שלך ללקוחות הפוטנציאליים שלך.
בשביל למכור מרכך לשיער לא צריכים להראות את ההרכב הכימי של המוצר זה לא יעניין אף אחד.
(ואת מי שזה כן מעניין, הוא כנראה לא ישתמש במרכך בעתיד).
לעומת זאת, למכור חוויה זאת הדרך הנכונה, להדגיש את הרכות בשיער
ולהראות כמה שאותה אישה כל כך מאושרת (ומאופרת) לאחר שהשתמשה במרכך במקלחת.
הכוונה היא שאנחנו מתחברים יותר למסר המאפשר לנו לדמיין את עצמנו עוברים את אותה חוויה כמו בפרסומת.
בנוסף לכך מומלץ לחבר את החוויה בפרסומת לעונה ספציפית
כמו קיץ או חורף ואפילו לחגים ותאריכים ספציפיים.
למעשה אתם יכולים ללכת רחוק יותר ולהתייחס למיקום
הלקוחות או למזג האוויר באותו יום הקמפיין.

כיצד יכול המותג שלך להגיע לתוצאות טובות יותר?
התמקד בקהל היעד שלך.בין אם אתה משתף פוסט בתשלום או אורגני, אתה צריך לדעת מי הלקוח שלך.
צור פרסומת על מנת לעזור לך לעורר תוכן אורגני, ולאחר מכן לבנות את הקהלים בתשלום בהתאם למידע זה.
בתור התחלה, עשה הכרות מעמיקה עם המתחרים שלך – מי הלקוחות להם? איך הלקוחות מגיבים לפרסום שהם עושים?
מה הם עושים שתורם לעמוד האינסטגרם שלהם? אילו טעויות הם עושים?
כל אלה ועוד הן שאלות סופר חשובות שכל בעל עמוד אינסטגרם עסקי חייב לשאול את עצמו
וזאת רק ההתחלה, מפה הדרך ארוכה ומהנה במיוחד 🙂
בואו נעשה את ההרפתקאה הזו ביחד!

מאמר שכיף לשתף:

ג'וני פרסום דיגיטלי נכון

אתם מוזמנים לנער ולהעיף מהחלון את כל מה שאתם יודעים על שיווק בגוגל ופרסום ברשתות חברתיות.
הכינו את העסק שלכם
לקבלת מקסימום עבודה במינימום תקציבי פרסום.

מאמרים אחרונים

לאחרונה ביוטיוב

עקבו אחרינו בפייסבוק

המגזין של ג'וני

דילוג לתוכן