סמארטפון עם דף האינסטגרם של ג'וני פרסום דיגיטלי נכון

ניהול וקידום באינסטגרם

שימוש נבון ברשת החברתית למען איתור של קהלי יעד וחשיפת תכנים במקום הנכון ובזמן הנכון. כולל פרסום בסטורי ושידורים ארוכים ברשת הטלוויזיה החדשה של אינסטגרם.

להתחבר ללקוחות שלך

מחקר קהל יעד

היתרון של ניהול וקידום באינסטגרם הוא בקהל היעד של הלקוחות המתעניין בדפים קשורים לתחום העסק שלכם כמו אופנה, ספורט, עיצוב, מובילי דעה, וגם מאפיינים פרסונלים כמו הרגלי קניה, אזור גיאוגרפי, מגדר, גיל, השכלה, מצב סוציו-אקונומי ועוד.

טקטיקה

הפקת טקטיקה באינסטגרם עם מיתוג מותאם. נשתמש בשפה עיצובית שתגדיר את הקמפיין ואת התוכן שיקפוץ מתוך מאות פוסטים "רגילים". נבחר את האובייקט העיצובי שיהווה משיכה ונשתמש בתמונות דומות כדי ליצור שפה אחידה ונשתמש בכלי ניתוח בכדי להפיק את המקסימום מהמסר העיצובי.

יצירת קמפיינים

נקח בפינצטה את הקמפיינים המובילים. נעשה שימוש מעבר למסגרת המוכרת של ניהול וקידום באינסטגרם ונפעל ליצירת קשרים עם מובילי דעת קהל בשילוב של קמפיין היוצרים סינרגיה וחיבור חזק אצל קהל היעד שלכם.

סמארטפון עם אנליטיקס של ג'וני

אופטימיזציה

בלי לקשקש, הכל תמיד במעקב והתאמת שיפורים קטנים שעושים תוצאות גדולות. כל קמפיין משוגר לאוויר במספר וריאציות, אנו מקבלים מספרים יומיים, מנתחים אותם ומפיקים מחדש. מתייחסים רק לעוקבים רלוונטים, מודדים את מובילי דעת הקהל ומדרגים את הרווחי ביותר, ומוודאים שהגענו אל המטרות בין אם זה מכירות, לידים, או מיתוג.

דו"חות

תאכל'ס כמה הרווחתם. בניהול וקידום באינסטגרם אנחנו תמיד נהיה עם היד על הדופק ונעקוב אחר ה-ROI של הפעילות באינסטגרם. בכל מקרה אתם תדעו הכל בזמן אמת, מספרים פשוטים, הנוגעים בכל מה שרלוונטי למטרות שהוגדרו.

שלב הסיום

שלב הסיום הוא למעשה רק ההתחלה, של הקמפיין המשודרג שלכם. אנחנו מבינים שבעולם מהיר לפעמים צריך לנשום עמוק ולהתבונן על הדברים מפרספקטיבה שונה תוך שינוי של 180 מעלות במידה וצריך ולפעמים, גם 10 מעלות עושות את העבודה.

העסק שלי בכלל צריך משרד פרסום דיגיטלי?

כמה שזה לא נשמע פופולארי, לא כולם צריכים משרד פרסום שיעבוד איתם
יד ביד ויצריך משאבים פיננסים שלא תמיד נכונים לעסק ולקצב הגדילה שלו.
כדי לדעת אם זה בכלל משתלם צריך להכיר את אופי העסק, הסטטוס הנוכחי שלו
ולהגדיר את מטרות הקידום בשילוב של תקציבי פרסום המותאמים ליכולת העסק. כך נוכל להעריך נכון ולייעץ את העצה הטובה ביותר למה שנכון לעסק שלכם בזמן הנוכחי.