סמארטפון עם חיפוש בגוגל של ג'וני

פרסום ממומן בגוגל

שימוש חכם ברשת החיפוש הגדולה בעולם למען הגדלת הטרפיק באתר, קידום תוכן דיגיטלי, מכירת מוצרים באתר וכמובן יצירת לידים איכותיים. בעזרת רימרקטינג, קודי מעקב ותוספים.

להתחבר ללקוחות שלך

מחקר קהל יעד

נבצע מחקר מילות מפתח שמשלב חשיבה אסטרטגית עם טקטיקה, ומייצר נקודת מצב נכונה של יחד כמות-איכות. מארג של מילות מפתח נפוצות, תחרותיוית ועוד כאלה שאף אחד לא חשב עליהם. בכדי לנצל נכון את התקציב אנו עושים שימוש בכלים מתקדמים ומאתרים רק את מילות החיפוש הנכונות למטרת מקסימום קליקים והמרות במינימום תקציב.

טקטיקה

נחשוב ביחד על המסר המדויק בפרסום הממומן בגוגל לגולשים המציינים את מילות החיפוש שנבחרו. ננהל את התקציב הפרסום באופן אחראי ונקבע מטרות כמו כמות פניות ביחס לתקציב, לכמה לידים אתם ערוכים לקבל, האם יש שעות ותאריכים ספציפים, האם מדובר במוצר טרנדי ועוד.

יצירת קמפיינים

הפקת סדרת קמפיינים המותאמים למילות המפתח שנבדקו ובשילוב האסטרטגיה שנקבעה. לפי סוג הקמפיין כך הפרסום יופיע במנוע החיפוש וברשת המדיה של גוגל, ובשידרוגים של מגוון תוספים כמו הפנייה לדפים פנימיים, הנעה לפעולה (Call-to-Action), הפניה למספר טלפון, אזור גיאוגרפי, ביקורות לקוחות ועוד.

סמארטפון עם אנליטיקס של ג'וני

אופטימיזציה

על מנת להגיע למטרת המקסימום המרות במינימום תקציב בפרסום הממומן בגוגל, אנו עושים אופטימיזציה שכוללת מעקב קבוע של כל מילת חיפוש ואת דירוג האיכות שלה לפי גוגל. אוספים אינפורמציה, ומפיקים תוצאות טובות יותר.

דו"חות

מספרים פשוטים אודות מילות המפתח המובילות, עלות לכל קליק, עלות המרה ועוד. בלי מלא דוחות מורכבים וגרפים שעושים רושם, הבנה פשוטה של המצב וקבלת שינויים ביחד עם הלקוח.

שלב הסיום

בפרסום ממומן בגוגל וברשת השותפים שלה שלב הסיום הוא למעשה רק ההתחלה, של הקמפיין המשודרג שלכם. אנחנו מבינים שבעולם מהיר לפעמים צריך לנשום עמוק ולהתבונן על הדברים מפרספקטיבה שונה תוך שינוי של 180 מעלות במידה וצריך ולפעמים, גם 10 מעלות עושות את העבודה.

העסק שלי בכלל צריך משרד פרסום דיגיטלי?

כמה שזה לא נשמע פופולארי, לא כולם צריכים משרד פרסום שיעבוד איתם
יד ביד ויצריך משאבים פיננסים שלא תמיד נכונים לעסק ולקצב הגדילה שלו.
כדי לדעת אם זה בכלל משתלם צריך להכיר את אופי העסק, הסטטוס הנוכחי שלו
ולהגדיר את מטרות הקידום בשילוב של תקציבי פרסום המותאמים ליכולת העסק. כך נוכל להעריך נכון ולייעץ את העצה הטובה ביותר למה שנכון לעסק שלכם בזמן הנוכחי.