סמארטפון עם דף הפייסבוק של ג'וני

ניהול וקידום בפייסבוק

שימוש נבון ברשת החברתית
למען איתור של קהלי יעד וחשיפת תכנים
במקום ובזמן הנכון. כולל רימרקטינג,
קודי מעקב וסנכרון עם האתר.

להתחבר ללקוחות שלך

מחקר קהל יעד

נבצע מחקר מעמיק ומקיף אודות קהלי היעד שלכם. מי הלקוחות הקיימים, מי הלקוחות של המתחרים, איך מגדירים את הלקוח הפוטנציאלי והרווחי ביותר ועוד. פרופיל הלקוח מוגדר לפי מניפת משתנים כגון גיל, מגדר, מיקום גיאוגרפי, מקצוע, תפקיד, מצב משפחתי, השכלה, מצב סוציו-אקונומי ועוד.

טקטיקה

נגבש טקטיקה שחותרת להתאים את המסר ללקוחות על ידי יצירת שפה נכונה ברמת העיצוב והתוכן. קמפיין חיובי אונגטיבי? שיווק אגרסיבי או "בין השורות"?שפה צעירה או מסרים רשמיים? נבחר את הטקטיקה השיווקית הטובה ביותר ונגיע לכל אחד מהלקוחות שלכם עם המסר שהוא רוצה לקבל.

יצירת קמפיינים

משתמשים בכלים המתקדמים ביותר של פייסבוק בכדי לייצר קמפיינים מדויקים עם מטרות ברורות ותקציבים מוגדרים. עוקבים אחר המסע של הגולש ברשת החברתית ומחוצה לה, וממתינים לו בכל אחת מהנקודות. בזכות הניסיון העשיר שלנו, כחברה שליוותה עסקים וגופים עם צרכים שונים (מאתרי סחר ועד נותני שירותים), נדע איך לנווט את הלקוחות אליכם.

סמארטפון עם אנליטיקס של ג'וני

אופטימיזציה

מבצעים אופטימיזציה לקמפיינים, בכל צעד וצעד, אשר ממקסמת את התקציב שלכם ומאתרת בזמן אמת נקודות לדיוק ולשיפור ביצועים. בין השאר על ידי הרצת מספר קמפיינים במקביל ובדיקות A/B Testing. האופטימיזציה נעשית גם על הקמפיינים עצמם - האם הלידים איכותיים, האם הרכישות מתבצעות, האם המיתוג עובד וכו' - וגם על לקוחות פוטנציאליים שנכנסו למשפך השיווקי אך "נעצרו"בדרך.

דו"חות

כמה עולה לכם לקוח וכמה הוא שווה לכם. הדו"חות שלנו ממוקדים בדיוק לשם. שקיפות מלאה היא תפיסת עולם עבורנו. אנחנו מגשימים אותה עם דו"חות אודות ביצועי הקמפיינים וחשוב מכך – מה ההחזר על ההשקעה שלכם (ROI). כמה גולשים נחשפו אליכם, כמה הפכו ללקוחות, כמה פנו לקבלת שירות, כמה ביצעו רכישה, כמה נרשמו לניוזלטר וכו'. בקיצור – כמה הרווחתם.

שלב הסיום

שלב הסיום הוא למעשה רק ההתחלה, של הקמפיין המשודרג שלכם. אנחנו מבינים שבעולם מהיר כמו ניהול וקידום פייסבוק לפעמים צריך לנשום עמוק ולהתבונן על הדברים מפרספקטיבה שונה תוך שינוי של 180 מעלות במידה וצריך ולפעמים, גם 10 מעלות עושות את העבודה.

העסק שלי בכלל צריך משרד פרסום דיגיטלי?

כמה שזה לא נשמע פופולארי, לא כולם צריכים משרד פרסום שיעבוד איתם
יד ביד בניהול וקידום פייסבוק ויצריך משאבים פיננסים שלא תמיד נכונים לעסק ולקצב הגדילה.
כדי לדעת אם זה בכלל משתלם צריך להכיר את אופי העסק, הסטטוס הנוכחי שלו
ולהגדיר את מטרות הקידום בשילוב של תקציבי פרסום המותאמים ליכולת העסק. כך נוכל להעריך נכון ולייעץ את העצה הטובה ביותר למה שנכון לעסק שלכם בזמן הנוכחי.