עיצוב אתרים תוך דגש על מהירות,
עיצוב ומכירת המוצר
או השירות המוצע באתר.
אנחנו אולי לא מעצבים את האתרים היפים או המתוחכמים בעולם,
אך אנו בטוח
מייצרים אתרים ודפי מכירה
הממירים מ-קליקים ל-כסף.
האם יש לכם כרגע אתר? אם כן, אנו רוצים לדעת עליו הכל. באיזו שפה האתר בנוי, באילו שרתים הוא מאוחסן, איזה קודי מעקב ופיקסלים מותקנים לכם באתר והאם הם עובדים כראוי.וגם נפיק סטטוס נוכחי על ביצועי האתר הן מבחינת כניסות ורכישות והן מבחינת מהירות ואיכות דירוג גוגל. אין לכם כרגע אתר? יש לנו המון על מה לדבר.
בין אם יש לכם אתר קיים או שאנו מתחילים בדף לבן, אנו ניגש לאחסון, לקוד האתר ולניהול המערכת ונוסיף קצת פלפל. קוד אנליטיקס, פיקסל של פייסבוק ועוד מגוון כלים שיעזרו לנו להכיר את קהל היעד שלכם טוב יותר ולדעת לפנות אליו בשפה שלו ובמקומות שהוא לא מצפה.
היום כבר ברור לכולם שאתר לבדו, מדהים ככל שיהיה לא מפיק כניסות אלא אם כן אנו ניידע את הקהל על קיומו. זה כמו שיצלמו סרט מדהים, הטוב בהיסטוריה! אבל אם לא ניצור טריילר ונפרסם לקהל המתאים - אף אחד לא יראה את הסרט ואף אחד לא ידע כמה הוא מדהים. אתם כבר יודעים שאנחנו בג'וני מומחים בפרסום ונותנים לכם כל דרך דיגיטלית שהוכיחה את עצמה על מנת להביא את הקהל המתאים לאתר שלכם. בין אם זה גוגל, פייסבוק, אאוטבריין, אינסטגרם או אפילו פודקאסט, זה לא משנה, לנו יש את התשובה בשבילכם.
עכשיו שהכל כמעט ומוכן חשוב לדעת איך באמת האתר יעבוד. אנחנו לא רק משתמשים בכלים מתקדמים המדרגים את האתר בפרמטרים שונים על מנת שנדע איך מבחינה טכנית האתר עובד. יותר מזה, אנו נשתמש באנשים "רגילים" לא מעורבים על מנת לבחון את התנהגותם באתר ואת מידת שביעות הרצון בחווית השימוש.
לאחר שהאתר מוכן, עובד ובועט בשילוב של קמפיינים חכמים זה הזמן לבדוק אותו ולתת לכם הסברים מדוייקים. כאן אנחנו נדע האם הכיוון שבו התחלנו זה הכיוון שאנו ממשיכים עם תיקונים קלים או שאנחנו עושים חושבים ויוצרים אסטרטגיה חדשה.
שלב הסיום הוא למעשה רק ההתחלה, של האתר המשודרג שלכם. אנחנו מבינים שבעולם מהיר לפעמים צריך לנשום עמוק ולהתבונן על הדברים מפרספקטיבה שונה תוך שינוי של 180 מעלות במידה וצריך ולפעמים, גם 10 מעלות עושות את העבודה. לפעמים אתר ראשון מוביל לעשרות אתרים ורעיונות חדשים.
כמה שזה לא נשמע פופולארי, לא כולם צריכים משרד פרסום שיעבוד איתם
יד ביד ויצריך משאבים פיננסים שלא תמיד נכונים לעסק ולקצב הגדילה שלו.
כדי לדעת אם זה בכלל משתלם צריך להכיר את אופי העסק, הסטטוס הנוכחי שלו
ולהגדיר את מטרות הקידום בשילוב של תקציבי פרסום המותאמים ליכולת העסק. כך נוכל להעריך נכון ולייעץ את העצה הטובה ביותר למה שנכון לעסק שלכם בזמן הנוכחי.