פרסום בפודקאסטים

לפרסם לקהל ייחודי ואיכותי

מחקר קהל יעד

נבצע מחקר מעמיק ומקיף אודות קהלי היעד שלכם. מי הלקוחות הקיימים, מי הלקוחות של המתחרים, איך מגדירים את הלקוח הפוטנציאלי והרווחי ביותר ועוד. פרופיל הלקוח מוגדר לפי מניפת משתנים כגון גיל, מגדר, מיקום גיאוגרפי, מקצוע, תפקיד, מצב משפחתי, השכלה, מצב סוציו-אקונומי ועוד.

טקטיקה

פרסום בפודקאסט ייחודי רק לג'וני. לכן עלינו לגבש טקטיקה שחותרת להתאים את המסר ללקוחות הכל כך ייחודיים של עולם הפודקאסט. על ידי יצירת סיפור שימשוך את המאזינים דווקא אל העסק שלכם. פרסום בפודקאסטים שונה לחלוטין מכל מדיום אחר, הוא אפילו לא דומה לרדיו.

יצירת קמפיינים

כאשר הטקטיקה מוכנה כעת נותר לנו להפיק את קבצי האודיו ולהתחיל להפיץ את הפרסומת הקולית שלכם בפודקאסטים הישראלים המתאימים ביותר לעסק שלכם. ניצור דפי מכירה המיועדים אך ורק למאזיני הפודקאסט ונאסוף מידע אודות קהל המתעניין בנו. אנו היחידים שעובדים בשיתוף פעולה מלא עם חברות הפקת הפודקאסטים וחשופים לנתוני שימוש והורדה של המשתמשים.

סמארטפון עם אנליטיקס של ג'וני

אופטימיזציה

היות ופרסום בפודקאסט שונה מכל מדיה אחרת גם כאן הליך האופטימזציה שונה לחלוטין וכרוך בתקופה ארוכה אודות למה שאנו נוהגים לכנות "פרסום זנב ארוך". מה שאומר שמשתמש בפודקאסט יכול להאזין לפרסומת שלכם גם שנה לאחר שפורסמה בפועל ואפילו 5 שנים אחרי! מה שאומר שמאזינים שומעים את הפרסומת שלכם ומגיבים לקמפיין שלכם גם כאשר אתם הפסקתם לשלם עבור הקמפיין, ייחודי רק לפודקאסטים ישראלים.

דו"חות

כמה משתמשים נחשפו ושמעו את הפרסום שלכם ומה האחוז שהמיר לדף הנחיתה וכמה מתוכם בחרו לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים. את כל זה ועוד תקבלו בצורה פשוטה וברורה ללא גרפים מסובכים וצבעים נוצצים.

שלב הסיום

שלב הסיום הוא למעשה רק ההתחלה, של הקמפיין המשודרג שלכם. אנחנו מבינים שבעולם מהיר לפעמים צריך לנשום עמוק ולהתבונן על הדברים מפרספקטיבה שונה תוך שינוי של 180 מעלות במידה וצריך ולפעמים, גם 10 מעלות עושות את העבודה.

הכניסו פרטים
וצוות ג'וני יחזור בקרוב

הכניסו פרטים
וצוות ג'וני יחזור במהרה :)

דילוג לתוכן