איך החלטה אחת נכונה מקפיצה את השווי של החברה?

איך החלטה אחת נכונה מקפיצה את השווי של החברה?
לא מעט חברות ישראליות ובינלאומיות צעדו במשעולי האנונימיות עד אשר הן הקדישו משאבים ליצירה של סרטון תדמית. אבל רגע – לא כל סרטון. סרטון איכותי ומושקע, שעושה אימפקט גדול מאוד לתדמית החברה. סרטון שמעביר מסרים בצורה הרבה יותר טובה ועוצמתית מאשר טקסט – כולל רעיונות שקשה עד בלתי אפשרי להעביר במילים. יתרה מכך, הדבר הגדול ביותר שהוא עושה זה להציג את החברה באור חדש לחלוטין, כך שהיא נתפסת כגדולה הרבה יותר ממה שהיא בפועל – עד שהנבואה מגשימה את עצמה והיא באמת הופכת לכזאת. לפניכם דוגמאות לכמה חברות ישראליות שסרטון עזר להם להפוך מקלארק קנט – לסופרמן.

אם תמונה שווה אלף מילים, כמה שווה סרטון?
חברת אלקטריאון התחילה כסטארט-אפ קטן. היה לה רעיון שאפתני שמטרתו הייתה לאפשר למכוניות חשמליות להיטען בעודן נוסעות. אם הטלפונים חכמים – אין סיבה שהכבישים לא יהיו. חברות הזנק עם רעיונות מורכבים זקוקות לדרך טובה לתרגם את הרעיון למדיה הברורה ביותר – סרטון וידאו. אם תמונה שווה אלף מילים, תחשבו כמה שווה סרטון. אלקטריאון אכן נעזרה בחברה מקצועית שיצרה עבורה סרטון תדמית מושקע, שהעביר את הרעיון שלה בצורה מזוקקת, כך שמשקיעים שאינם שוחים בתחום יכלו להבין אותו בקלות. כיום, אלקטריאון מונפקת בבורסה ומושכת משקיעים ממדינות שונות, והסרטון הוצג הן באייטמים חדשותיים והן במסגרת כנסים בינלאומיים.

אין תחום עייף – יש לא מספיק קריאייטיב
לפעמים חברה חדשה מעוניינת להיכנס לתחום ישן ועייף. לפעמים הוא אפילו קצת רווי. השירות כבר מוכר לכל, יש הרבה תחרות – והאתגר גדול מהרגיל. גם ליהלום קשה לבלוט בבורסת היהלומים. זהו בדיוק המקרה של חברת Soul&Pepper, שבעזרת קונספט ייחודי מתכננת ומעצבת סביבות עבודה לעסקים וחברות. הסרטון שהופק עבורה עטף את המוצר המוכר בעטיפה חדשה, צבעונית, מושכת ויוצאת דופן – כך שהוא הרגיש ממש כמו מוצר חדש. כך ניתן למשוך תשומת לב ולבדל את המותג החדש מהמתחרים כבר מהיום הראשון – ופשוט לעורר חשק.

השאירו פרטים עכשיו

סרטון פורץ דרך – תרתי משמע
לפעמים יש רעיונות שיש בהם הרבה היגיון ישר ובריא, אבל צריך להפיח בהם רוח חיים אמיתית, כדי שהם באמת יוכלו לגעת בקהלי היעד שלהם ולהניע אותם לפעולה. במצב שכזה, טוב שסרטון איכותי ומושקע עושה אימפקט גדול למסרים שלו, ויכול למכור גרגרי חול גם לנוודים במדבר. ההצעה של חברת Q Initiative היא הצעה שאפתנית, חכמה ומורכבת, ומטרתה ליצור מערכת תשלום חדשנית שמשתמשת במטבע וירטואלי, במטרה לזנוח עם הזמן מערכות שעבר זמנן. באמצעות סרטון הסבר מושחז ופיצוח ויזואלי מעניין, אנושי וברור, החברה הצליחה להסביר מהי כוונת המשורר ולשכנע מיליוני אנשים להירשם לרעיון המהפכני שלה. סרטון פורץ דרך בעיצוב ובביצוע פורץ דרך ללב ולשכל של הקהל.

גם יפים וגם אופים
לפעמים סרטונים הם לא רק תדמיתיים – אלא גם לוקחים חלק אמיתי בפרקטיקה של השירות או המוצר. סרטונים שהם גם יפים וגם אופים. כאלו הם הסרטונים שהופקו עבור חברת Yokee – שפיתחה אפליקציה נפלאה, שמאפשרת לימוד פסנתר דרך הסמארטפון או הטאבלט.
בעזרת צפייה בסרטוני לימוד, האזנה דרך המיקרופון ותגובה עבור כל תו שניגנתם – כך שתדעו להשתפר, ובתוספת אימון ומשחקים – היא מסייעת לכם להפוך לנגנים שיודעים לנגן על כל מקלדת פסנתר תוך כדי קריאת תווי מוסיקה.
לצורך כך החברה צירפה לאפליקציה סדרת סרטונים עם פרזנטור, שילמד את החלקים הפשוטים והמורכבים באופן מהנה, מעשיר וחווייתי. זאת דוגמא טובה לאיך סרטון מושקע יכול ללוות את כל חוויית המשתמש בשירות או במוצר.

הסיפור המוזר של הבנאדם שקם בבוקר וגילה שיש לו חברה עם 30 אנשים
לפעמים כשחברה קטנה נתפסת כגדולה – היא גם הופכת לכזאת בפועל. כך קורה הן לעסקים קטנים, לעיתים עד כדי עסק של בנאדם אחד, והן לחברות בגודל קטן-בינוני – SMB. זה יכול לקרות בין-לילה, אך זה לבטח לא קורה במקרה. זהו כוחו של סרטון תדמית איכותי ומקצועי שמתוכנן ומבוצע לעילא ולעילא. סרטון עם תסריט מבריק, סאונד מדויק, עיצוב נהדר ואנימציה מוקפדת. סרטון טוב לוקח את החברה – ובמקום להציג אותה בפנס כיס קטן, הוא מציג אותה בזרקור של אצטדיונים. כך יכולה חברה בגודל קטן-בינוני לקחת החלטה אחת נכונה ולתפוח למימדים הרבה יותר גדולים.

גם לך יש עסק או חברה? החלטה אחת נכונה שלך תוכל להקפיץ את השווי שלה.
השאיר פרטים כאן למטה ותוכל לראות את זה מתממש בפועל.

השאירו פרטים עכשיו

מאמר שכיף לשתף:

ג'וני פרסום דיגיטלי נכון

אתם מוזמנים לנער ולהעיף מהחלון את כל מה שאתם יודעים על שיווק בגוגל ופרסום ברשתות חברתיות.
הכינו את העסק שלכם
לקבלת מקסימום עבודה במינימום תקציבי פרסום.

מאמרים אחרונים

לאחרונה ביוטיוב

עקבו אחרינו בפייסבוק

המגזין של ג'וני

דילוג לתוכן