סמארטפון עם דף העסק של ג'וני פרסום דיגיטלי נכון

פרסום ממומן בלינקדין

שימוש נבון ברשת העסקית בפרסום מוצרים ושירותים לעסקים בעולם ההייטק, רפואה ומשאבי אנוש על ידי חשיפת תכנים המתאימים לעסקים גדולים. בדרך כלל משולב עם גוגל רימרקטינג, וסנכרון עם האתר.

מהעסק שלך, לעסקים כמוך.

מחקר קהל יעד

לינקדאין היא רשת חברתית-עסקית, מושג שלפעמים יכול לבלבל. בלינקדאין אנו נחפש את העסקים הרלוונטים ובמיוחד בעלי תפקידי מפתח בתוך הארגון שאליו נרצה לפנות. נפנה למספר גורמים באותו הארגון באופן פרסונאלי, ידני ללא שימוש ברובוטים ותוכנות אוטומציה.

טקטיקה

הטקטיקה של פרסום ממומן בלינקדאין מורכבת ממערכת יחסים ארוכת טווח שכוללת היכרות מעמיקה עם הארגון או החברה ויצירת תפריט מוצרים פרסונאלים, תוך חשיפה לתכנים רלוונטיים ולידים מבכירים בארגון.טקטיקה ארוכת טווח שמדלגת בעדינות של רקדנית בלט בין אופי הקמפיינים לבין הסטטוס של קהל היעד.

יצירת קמפיינים

פרסומות שמדברות עסקית. לפי אופי קהל היעד בלינקדאין. שיווק לחברות מובילות ולבעלי תפקידי מפתח בארגון. נבנה שלבים ארוכי טווח ליצירת מערכות יחסים חזקות ויציבות בלי שימוש בפרסום אוטומטי "קר". לקוחות בפרופיל גבוהה דורשים יחס בהתאם, אם זה צודק או לא אנחנו לא יודעים. מה שאנו בוודאות מבינים זה שהיחס עושה את ההבדל.

סמארטפון עם אנליטיקס של ג'וני

אופטימיזציה

בפרסום ממומן בלינקדאין יש תהליך ארוך טווח של איסוף מידע, השוואה בין קמפיינים וגישות שננקטו נפיק מסקנות וניישם למקסימום תשואה. נמצא את הקטגוריות הרלוונטיות ביותר עבורכם,עם איזה חברות ובעלי תפקידים ביצענו אינטרקציה במהלך הפרסום, נתייחס בהתאם ונבחר להמשך התהליך את החברות ובעלי תפקידי המפתח המתאימים ביותר.

דו"חות

בפרסום לעסקים חשוב לדעת שלא כמו בפנייה ללקוחות פרטיים, בשטח העסקי פנייה לעסק שלך לא נובעת מצורך רגשי. כאשר עסק פנה אליך זה אומר שהוא כבר בדק את הכל עליך והוא יודע "עם מי יש לו עסק". זאת הסיבה שמערכת היחסים עם הלקוח העסקי מורכבת, ודורשת המון סבלנות תוך קבלת התקדמות מדורגת ויצירת מרקם אחיד בין העסק שלך לבין קהל היעד העסקי שלך. לכן תקבלו פירוט מלא בדו"חות צבעוניים בדיוק כמו שאוהבים.

שלב הסיום

שלב הסיום בפרסום ממומן בלינקדאין הוא למעשה רק ההתחלה, של הקמפיין המשודרג שלכם. אנחנו מבינים שבעולם מהיר לפעמים צריך לנשום עמוק ולהתבונן על הדברים מפרספקטיבה שונה תוך שינוי של 180 מעלות במידה וצריך ולפעמים, גם 10 מעלות עושות את העבודה.

העסק שלי בכלל צריך משרד פרסום דיגיטלי?

כמה שזה לא נשמע פופולארי, לא כולם צריכים משרד פרסום שיעבוד איתם
יד ביד ויצריך משאבים פיננסים שלא תמיד נכונים לעסק ולקצב הגדילה שלו.
כדי לדעת אם זה בכלל משתלם צריך להכיר את אופי העסק, הסטטוס הנוכחי שלו
ולהגדיר את מטרות הקידום בשילוב של תקציבי פרסום המותאמים ליכולת העסק. כך נוכל להעריך נכון ולייעץ את העצה הטובה ביותר למה שנכון לעסק שלכם בזמן הנוכחי.