אנחנו בג’וני משרד פרסום דיגיטלי נכון, הפכנו כל אבן וקראנו כל מפרט טכני כדי לתת לכם את מקסימום המידע הנכון ביותר לגדלים, רזולוציה ויחס חיתוך כדי שלכם תהיה את העבודה הקלה ביותר רק תקחו ותיישמו.
לנוחיותכם עשינו רשימה עם כל המפרטים ככה שאתם יכולים ללחוץ על המפרט שאתם מחפשים ותוכלו לדלג על שאר המפרטים:
- מפרט טכני למודעות וידאו בפייסבוק
- מפרט טכני למודעות וידאו במאמר מיידי
- מפרט טכני לסרטוני וידאו “זורמים” בפייסבוק
- מפרט טכני למודעות וידאו ב-Marketplace
- מפרט טכני למודעת וידאו בפייסבוק סטורי
- מפרט טכני למודעות עדכוני וידאו
- מפרט טכני למודעות תמונה
- מפרט טכני לתמונה בעמודה הימנית של פייסבוק
- מפרט טכני למודעת תמונה במאמר מיידי
- מפרט טכני להעלאת תמונות ב-Marketplace
- מפרט טכני למודעת תמונה בסטורי בפייסבוק
- מפרט טכני לתמונות בתוצאות החיפוש בפייסבוק
- מפרט המידות לפורמט מודעת קרוסלה בפיד פייסבוק
- מפרט המידות לפורמט קרוסלה בעמודה הימנית
- מפרט מידות לקרוסלת תמונות בכתבות מיידיות
- מפרט טכני לתמונות בתוצאות החיפוש בפייסבוק
גדלי מודעות וידאו בפייסבוק
כשאנו מדברים על העלאת סרטון וידאו, לפייסבוק יש המלצה מרכזית למפרסמים שלה: להתאים את עיצוב הסרטון לנייד. כמו כן פייסבוק ממליצה להעלות את הסרטון ביחס מרובע (1:1) או אנכי (4: 5, 2: 3 ו- 9:16), על מנת למקסם את החשיפה במחשבים ובמובייל כאחד. בנוסף ממליצה גם לשמור על קטעי וידאו קצרים (15 שניות או פחות) ולעצב סרטונים עם כתוביות כך שאם הגולש מפעיל את הסרטון ללא צליל עדיין אוכל להבין את המסר שעומד מאחורי הסרטון עצמו.
פייסבוק מדגישה בפנינו המלצות כך שנוכל לקבל את החשיפה והתוצאות הטובות ביותר מצד הגולשים
מפרט טכני למודעות וידאו:
מידות בפיקסלים: לפחות 1,280 על 720
יחס הוידאו: 9:16 עד 9:16
גודל קובץ הוידאו: מקסימום 4GB
אורך מינימום של סרטון: שנייה
אורך וידיאו מרבי: 240 דקות
חשוב להדגיש עבור כל סוגי מודעות הוידאו בפלטפורמה, פייסבוק ממליצה להעלות את הוידאו המקורי שיצרנו קודם לכן ברזולוציה הגבוה ביותר ומספקת רשימה מפורטת לפני שאנו מעלים אותו של יחסי גובה-רוחב ותכונות הזמינות עבור כל סוג מודעה.
סרטוני נוף אמורים להיות לפחות 600 על 315 פיקסלים (יחס רוחב-גודל 1.9: 1), בעוד שמודעות מרובעות צריכות להיות מינימום 600 על 600 פיקסלים (יחס רוחב-גובה 1: 1).
השתמשו בתבנית MP4 או MOV, עם גודל קובץ מקסימלי של 4GB, אורך מקסימלי של 240 דקות וקצב פריים מקסימלי של 30fps.
קטעי וידאו של מאמר מיידי
מפרט טכני למודעות וידאו במאמר מיידי:
רזולוציה: האיכות ברמה הגבוה ביותר שיש
יחס הוידאו: 9:16 עד 9:16
גודל קובץ הוידאו: מקסימום 4GB
אורך מינימום של סרטון: שנייה
אורך וידאו מרבי: 240 דקות
הערה: אם אחת מהתמונות שלך בסרטון מורכבת ביותר מ- 20% טקסט, ייתכן שתראה הערה מפייסבוק שהחשיפת הוידאו שלך תפגע עקב ריבוי מלל בסרטון, לכן חשוב לדאוג לפני כן שלא יהיה יותר מידי טקסט בסרטון חוץ מהכתוביות שאת זה פייסבוק מחייבת.
כמה זה יותר מידי?
על פי מדיניות פייסבוק מותר לנו להציג עד 20% משטח ה-Thumbnail (תמונה הנלקחת מהוידאו ומופיע שניה לפני תחילת הסרטון).
סרטוני וידאו זורמים בפייסבוק
מפרט טכני לוידאו “זורמים” בפייסבוק:
רזולוציה: הגבוה ביותר שיש
יחס וידאו מומלץ: 9:16(אך תומך בשעה 9:16)
גודל קובץ הוידאו: מקסימום 4GB
אורך וידאו מינימלי: 5 שניות
אורך וידאו מרבי: 15 שניות
מודעות וידאו בפייסבוק (Marketplace)
מפרט טכני למודעות וידאו ב-Marketplace של פייסבוק:
רזולוציה: הגבוה ביותר שיש
יחס הוידאו: 9:16 עד 9:16
גודל קובץ הוידאו: מקסימום 4GB
אורך מינימום של סרטון: שנייה
אורך וידאו מרבי: 240 דקות
חשוב להדגיש: אם יש לך סרטון אנכי עם יחס גובה-רוחב הגבוה מ -2: 3, יתכן שהוא ייחתך ל -2: 3 זאת אומרת שסרטון סטורי לא יתאים לפורמט הזה.
מודעות סטורי פייסבוק
מפרט טכני למודעות סטורי בפייסבוק:
רזולוציה: הגבוה ביותר שיש
יחס הוידאו: 1.91 ל- 9:16
גודל קובץ הוידאו: מקסימום 4GB
אורך וידאו מרבי: 2 דקות
עדכוני וידאו בפייסבוק
עדכוני הוידאו בפייסבוק שונים מסרטוני וידאו זורמים וסרטוני פייסבוק שאתה רואה בפיד שלך. כאשר משתמש לוחץ על סרטון וידאו בפיד שלו, הסרטון הזה ייפתח בנגן ייעודי עם עדכוני וידאו אחרים.
מפרט טכני למודעות עדכוני וידאו:
רזולוציה: הגבוה ביותר שיש
יחס הוידאו: 9:16 עד 9:16
גודל קובץ הוידאו: מקסימום 4GB
אורך מינימום של סרטון: שנייה
אורך וידאו מרבי: 240 דקות
גודל מודעות תמונה בפייסבוק
הלקוחות שלך רוצים לראות את המוצר שהם קונים ממך לפני ביצוע הרכישה.
אז אם אתה רוצה לקבל את החשיפה המלאה של הקהל שלך בפייסבוק, אתה צריך לכלול תמונות במודעות שלך, רצוי תמונות המציגות את המוצר או המותג שלך באופן ייחודי ומושך את העין.
עיצוב מודעות-תמונה לפייסבוק יכול להיות מסובך אך בהחלט שווה את ההשקעה כי בכל זאת אם תבחרו שלא להשקיע בעיצוב התמונה פשוט תשלמו יותר על הפצת הפרסומת ובכך הזול יעלה לכם ביוקר. יעדי מודעות שונים כגון: הזנת חדשות, מסנג’ר, העמודה הימנית ופורמט תצוגה במחשב הנייח מחייבים לפעמים גדלים שונים של מודעות. מנהל המודעות של פייסבוק מאפשר להעלות תמונות שונות בפורמטים שונים ולהציג בתצוגה מקדימה את מראה המודעה לפני שהיא מופעלת.
תמונות לפיד בפייסבוק
מפרט מודעות-תמונה לקבלת התוצאות הטובות ביותר:
גודל מומלץ: 1,200 על 628 פיקסלים
רוחב מינימלי: 476 פיקסלים
גובה מינימלי: 249 פיקסלים
יחס גובה-רוחב: 9:16 עד 9:16
עבור כל מודעת תמונה, פייסבוק ממליצה להעלות את התמונה ברזולוציה הזמינה והגבוה ביותר, בפורמט JPG או PNG, ליחס גובה-רוחב נתמך.
כפי שכתבתי על כמות הטקסט בוידאו זכור גם שתמונות שכוללות יותר מ- 20% טקסט עשויות לקבל חשיפה נמוכה, בהתאם לכללים שפייסבוק מציבה לנו המפרסמים.
תמונות עמודות ימניות בפייסבוק
מפרט תמונות ימניות בפיד לקבלת התוצאות הטובות ביותר:
גודל מומלץ: 1,200 על 628 פיקסלים
רוחב מינימלי: 254 פיקסלים
גובה מינימלי: 133 פיקסלים
יחס גובה-רוחב: 9:16 עד 16: 9
זכור שמודעות בעמודה הימנית הן פורמט שולחני בלבד, אך גם הן עשויות להופיע באזורים אחרים באתר.
תמונות מאמר מיידי בפייסבוק
מפרט תמונות מאמר מיידי לקבלת התוצאות הטובות ביותר:
גודל מומלץ: 1,200 על 628 פיקסלים
גודל מומלץ עם קישור: 1,200 על 1,200 פיקסלים
רוחב מינימלי: 254 פיקסלים
גובה מינימלי: 133 פיקסלים
יחס גובה-רוחב: 9:16 עד 16: 9
יחס הממדים המינימלי: 191 על 100
תמונות בפייסבוק (Marketplace)
מפרט טכני להעלאת תמונות ב-Marketplace:
גודל מומלץ: 1,200 על 628 פיקסלים
גודל מומלץ עם קישור: 1,200 על 1,200 פיקסלים
יחס גובה-רוחב: 9:16 עד 9:16
תמונות בסטורי פייסבוק
אם אנו כמפרסמים מעלים את המודעה שלנו בתמונת סטילס בסטורי, פייסבוק ממליצה לשמור על כ- 14% או 250 פיקסלים בחלק העליון והתחתון של התמונה.
מידות אלה מאפשרות לנו להשתמש ככיסוי האפשרויות המוצגות בסטורי כגון: קריאה לפעולה.
הוידאו שלך צריך להיות 1080 × 1920, וודא כי האלמנטים מופיעים באזור המרכזי של המודעה בשטח של 1080 × 1420.
מפרט טכני למודעת סטורי:
גודל מומלץ: 1,200 על 628 פיקסלים
רוחב תמונה מינימלי: 500 פיקסלים
יחס גובה-רוחב: 9:16 עד 9:16
יחס גובה-רוחב מינימלי: 90 *160
יחס גובה-רוחב מרבי: 100 *191
תמונות בתוצאות החיפוש בפייסבוק
מפרט טכני לתמונות בתוצאות החיפוש בפייסבוק:
גודל מומלץ: 1,200 על 628 פיקסלים
גודל מומלץ עם קישור: 1,080 על 1,080 פיקסלים
רוחב תמונה מינימלי: 500 פיקסלים
יחס גובה-רוחב: 1.91: 1
רוחב תמונה מינימלי: 600 פיקסלים
גובה תמונה מינימלי: 600 פיקסלים
מודעות קרוסלה בפייסבוק פיד
מודעת קרוסלה מאפשרת להציג עד 10 תמונות או סרטונים במודעה אחת, מבלי לערוך מודעה נוספת.
קרוסלה יכולה להופיע בשש מקומות שונים בפייסבוק: הפיד בפייסבוק, העמודה הימנית, מאמרים מיידיים, פייסבוק Marketplace, רשת הקהל של פייסבוק ובמסנג’ר.
חשוב לציין שהמידות של התמונות בפורמט קרוסלה לא משתנה ממודעה למודעה.
מפרט המידות לפורמט מודעת קרוסלה בפיד:
רזולוציה מומלצת: 1,080 על 1,080 פיקסלים
גודל קובץ תמונה מרבי: 30MB
יחס מומלץ: 1:1
מספר כרטיסים מינימלי: 2
מספר הקלפים המרבי: 10
פורמט קרוסלה בעמודות הימניות בפייסבוק
מפרט המידות לפורמט קרוסלה בעמודה הימנית בפיד המשתמש:
רזולוציה מומלצת: 1,080 על 1,080 פיקסלים
גודל קובץ תמונה מרבי: 30MB
יחס מומלץ: 1: 1
מספר כרטיסים מינימלי: 2
מספר הקלפים המרבי: 10
קרוסלת תמונות בכתבות מיידיות בפייסבוק
מפרט מידות לקרוסלת תמונות בכתבות מיידיות בפייסבוק:
רזולוציה מומלצת: 1,080 על 1,080 פיקסלים
גודל קובץ תמונה מרבי: 30MB
יחס מומלץ: 1:1
מספר כרטיסים מינימלי: 2
מספר כרטיסים מקסימלי: 10
קרוסלת תמונות ב-Marketplace
מפרט טכני להעלאת תמונות ב-Marketplace:
גודל מומלץ: 1,200 על 628 פיקסלים
גודל מומלץ עם קישור: 1,200 על 1,200 פיקסלים
יחס גובה-רוחב: 9:16 עד 9:16
קרוסלת תמונות לסטורי בפייסבוק
לנו כמפרסמים יש את האפשרות להעלות שלוש תמונות במודעה יחידה בסטורי עם קרוסלה הניתנת להרחבה. כאשר משתמש מגיע לסטורי שלך, תהיה לו אפשרות להקיש על הכרטיס ולראות שני כרטיסים נוספים.
מפרט טכני לקרוסלת תמונות לסטורי בפייסבוק:
רזולוציה מומלצת: לפחות 1,080 על 1,080 פיקסלים
גודל קובץ תמונה מרבי: 30MB
יחס מומלץ: 1: 1
רוחב מינימלי: 500 פיקסלים
מספר כרטיסים מינימלי: 3
מספר כרטיסים מקסימלי: 3
תמונות בתוצאות החיפוש בפייסבוק
מפרט טכני לתמונות בתוצאות החיפוש בפייסבוק:
רזולוציה מומלצת: לפחות 1,080 על 1,080 פיקסלים
גודל קובץ תמונה מרבי: 30MB
יחס מומלץ: 1: 1
מספר כרטיסים מינימלי: 2
מספר כרטיסים מקסימלי: 10
מודעות אוסף בפייסבוק
אוספים הם סוג מודעה שמקל על המשתמשים לגלוש ולרכוש את המוצרים שלך ישירות מהפייסבוק, מודעת אוסף כוללת בדרך כלל תמונת שער או וידאו ואחריו מספר תמונות מוצר.
אנו כמפרסמים יכולים לבצע אפשרות אצל הגולש להפעלה אוטומטית של הוידאו כאשר הוא גולל תמונות מהאוסף שלנו ולחיצה על הסרטון תפתח את Canvas, חוויה במסך מלא שנועדה להביא תנועה ישירות לדפי המוצר שלך. אתה יכול להוסיף כפתורים, קרוסלות, תמונות, טקסט וידאו ל- Canvas. הוידאו והשמע יופעלו אוטומטית שאתה גולל על פיהם באפליקציה.
נכס המדיה הראשון בחוויה המיידית שלך יהיה תמונת השער או הסרטון שמופיעים במודעת האוסף שלך.
מפרט טכני למודעת אוסף בפייסבוק:
כל תמונות אנכיות עשויות להיחתך ביחס מקסימלי של 1: 1.
מידה מומלצת: 600 על 600 פיקסלים
יחס גובה רוחב מקסימלי: 1: 1
מאמר זה נכתב ע”י אביחי זנתי וצוות ג’וני – פרסום דיגיטלי נכון.
ג’וני עומדים לרשותכם לכל שאלה, בעיה וכמובן לתת שירותי פרסום.
המשרד שלנו צובר ניסיון כבר מעל 10 שנים, ונכח הרבה הצלחות ותוצאות מדהימות.
להתרשמות מהמשרד וצפייה באתר שלנו לחצו על הקישור https://jonnyweb.co.il/
או התקשרו עכשיו 072-397-0939 תודה ובהצלחה בהמשך!