פרסום בספוטיפיי

לפרסם בפריים טיים של המוסיקה

מחקר קהל יעד

נבצע מחקר מעמיק ומקיף אודות קהלי היעד שלכם. מי הלקוחות הקיימים, מי הלקוחות של המתחרים, איך מגדירים את הלקוח הפוטנציאלי והרווחי ביותר ועוד. פרופיל הלקוח מוגדר לפי מניפת משתנים כגון גיל, מגדר, מיקום גיאוגרפי, מקצוע, תפקיד, מצב משפחתי, השכלה, מצב סוציו-אקונומי והכי חשוב בהקשר של פרסום בספוטיפיי - סגנון מוסיקה אהוב.

טקטיקה

פרסום בספוטיפיי ייחודי רק לג'וני. לכן עלינו לגבש טקטיקה שחותרת להתאים את המסר ללקוחות הכל כך ייחודיים של עולם המוסיקה. על ידי יצירת סיפור שימשוך את המאזינים דווקא אל העסק שלכם. פרסום בספוטיפיי שונה לחלוטין מכל מדיום אחר, הוא אפילו לא דומה לרדיו.

יצירת קמפיינים

כאשר הטקטיקה מוכנה כעת נותר לנו להפיק את קבצי האודיו ולהתחיל להפיץ את הפרסומת הקולית שלכם בערוצי המוסיקה המתאימים ביותר לעסק שלכם. ניצור דפי מכירה המיועדים אך ורק למאזיני הפרסומת ונאסוף מידע אודות קהל המתעניין בנו. אנו היחידים שעובדים בשיתוף פעולה באופן ישיר מול מערכת הפרסום של ספוטיפיי העולמית וחשופים לנתוני שימוש של המשתמשים.

סמארטפון עם אנליטיקס של ג'וני

אופטימיזציה

את האופטימיזציה בקמפיינים של ספוטיפי אנחנו עושים ממש בפינצטה. היות ומדובר באפיק פרסום שונה לחלוטין מכל מדיה אחרת עלינו לחשוב על דרכי שיפור יצירתיות. לפעמים הפקת פרסומת חדשה יכולה לעשות פלאים ובמקרה אחר נפיץ מספר פרסומות בסגנון שונה לאנשים שונים בתוך ספוטיפיי.

דו"חות

כמה משתמשים נחשפו ושמעו את הפרסום שלכם ומה האחוז שהמיר לדף הנחיתה וכמה מתוכם בחרו לרכוש את המוצר או השירות שאתם מציעים. את כל זה ועוד תקבלו בצורה פשוטה וברורה ללא גרפים מסובכים וצבעים נוצצים.

שלב הסיום

שלב הסיום הוא למעשה רק ההתחלה, של הקמפיין המשודרג שלכם. אנחנו מבינים שבעולם מהיר לפעמים צריך לנשום עמוק ולהתבונן על הדברים מפרספקטיבה שונה תוך שינוי של 180 מעלות במידה וצריך ולפעמים, גם 10 מעלות עושות את העבודה.

הכניסו פרטים
וצוות ג'וני יחזור במהרה :)