נבצע מחקר מילות מפתח שמשלב חשיבה אסטרטגית עם טקטיקה, ומייצר נקודת מצב נכונה של יחד כמות-איכות. מארג של מילות מפתח נפוצות, תחרותיוית ועוד כאלה שאף אחד לא חשב עליהם. בכדי לנצל נכון את התקציב אנו עושים שימוש בכלים מתקדמים ומאתרים רק את מילות החיפוש הנכונות למטרת מקסימום קליקים והמרות במינימום תקציב.
נחשוב ביחד על המסר המדויק בפרסום הממומן בגוגל לגולשים המציינים את מילות החיפוש שנבחרו. ננהל את התקציב הפרסום באופן אחראי ונקבע מטרות כמו כמות פניות ביחס לתקציב, לכמה לידים אתם ערוכים לקבל, האם יש שעות ותאריכים ספציפים, האם מדובר במוצר טרנדי ועוד.
הפקת סדרת קמפיינים המותאמים למילות המפתח שנבדקו ובשילוב האסטרטגיה שנקבעה. לפי סוג הקמפיין כך הפרסום יופיע במנוע החיפוש וברשת המדיה של גוגל, ובשידרוגים של מגוון תוספים כמו הפנייה לדפים פנימיים, הנעה לפעולה (Call-to-Action), הפניה למספר טלפון, אזור גיאוגרפי, ביקורות לקוחות ועוד.
על מנת להגיע למטרת המקסימום המרות במינימום תקציב בפרסום הממומן בגוגל, אנו עושים אופטימיזציה שכוללת מעקב קבוע של כל מילת חיפוש ואת דירוג האיכות שלה לפי גוגל. אוספים אינפורמציה, ומפיקים תוצאות טובות יותר.
מספרים פשוטים אודות מילות המפתח המובילות, עלות לכל קליק, עלות המרה ועוד. בלי מלא דוחות מורכבים וגרפים שעושים רושם, הבנה פשוטה של המצב וקבלת שינויים ביחד עם הלקוח.
בפרסום ממומן בגוגל וברשת השותפים שלה שלב הסיום הוא למעשה רק ההתחלה, של הקמפיין המשודרג שלכם. אנחנו מבינים שבעולם מהיר לפעמים צריך לנשום עמוק ולהתבונן על הדברים מפרספקטיבה שונה תוך שינוי של 180 מעלות במידה וצריך ולפעמים, גם 10 מעלות עושות את העבודה.